Bryt en vana..

Nyligen har jul och nyårsafton passerat oss..
Allt har varit perfekt, förutom att jag inte kunde fira jul med Liza!
Men jag fick nyår tillsammans med henne, och det var..
Jag vet inte, det går inte att beskriva, så bra var det!
Hon fyller år på torsdag!
Sweet.. Det betyder tåååårta!!
GÖTT.
Plus att hon ska få lite lite presenter då..
Jag funderar på att vinna på lotto också!
Då kan vi dra någonstans..
Det skulle vara NAJS!!
Ps, jag HATAR Paradise Hotel.
Det är ett sjukt program.
Jag är hungrig,

Kommentarer
Postat av: Britney

:) Du kan fylla år!! Ps. Paradise är coolt.

2010-01-06 @ 11:26:07
Postat av: Anonym

Klart jag kan.. Och jag ska!! Hoho

2010-01-06 @ 12:39:53
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

hoppas du får ett bra år! :D

Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Haha Paradise Hotel är sjukt iq-befriat , men jag tycker ändå det är ganska underhållande!

2010-01-06 @ 13:27:04
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback