poeter.blogg.se

Jag tänkte att skulle skriva om min dag, som omväxling, lägga upp en bild eller två..
Jag kom faktiskt så långt att jag kopplade in kameran, skulle kika igenom bilderna!
Men längre än så kom jag inte.. 
Orken fanns bara inte där.
Dagen har dock varit som en helt vanlig dag.

En dag med Peter:

Gå upp, inte i tid utan 20min innan jag ska vara på jobbet.
Vara på jobbet.
Se aktiv ut.
Ta sig hem.
Duscha, äta.
Träffa Niclas.
Åka hem.
Sakta men säkert dö av uttråkning.
Sova.
Gå upp.

Så sjuuukt spännande.
SNAP.

Kommentarer
Postat av: isolde

du går alltså upp igen samma dygn som du gick & la dig? spännande :)

2009-03-12 @ 23:42:55
Postat av: Tove

jävligt ballt om här nu hade funnits lite bilder :P

jag tycker du ska göra ett nytt försök idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback