Trött kille.

Nu har jag tröttnat lite på det här livet.
Visst, det är bra när det är bra..
Men stunderna mellan bra och bra, dom är inte bra.
Så tråkigt man kan ha ibland!
Det är sjukt.

Folket är roligt, ingen fråga om det.
Och naturen är otrolig.
Jobbet, det funkar.
Det är mycket "frihet under ansvar" och det är bra.

Fast jag längtar hem.
Till vad kan man fråga sig..
Ja.. Till vad..

Jag vet bara att jag har gjort mitt här.
DOCK tänker jag inte åka hem tidigare än det är sagt.
Det är bara pinsamt!

Inte så lång tid kvar..
Och vem vet, det blir väl bättre.
Det tror jag också. 
Egentligen.

Jag är nog bara i en liten svacka..

Idag åkte jag stjärtlapp. helt själv.
Uppe på ett fjäll..
Typ det bästa den här veckan.

Puss.

Kommentarer
Postat av: pappa

Kom igen nu pojken!!!!!!!!!!!!!!

Du fixar det här. Njut av allt istället för att längta hem!

2009-07-04 @ 21:38:43
Postat av: elenor

hang in there big pig. oj det lät inte lika gulligt på english. tänk på hur lyckligt lottat du är som får bo på en av dom vackraste platerna i sverige! klappa en ren om du känner dig ensam.

2009-07-06 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback