Manhattan.

Idag är det månadg, vilket betyder att jag är ledig.
Idag OCH imorgon.. Fast imorgon är det tisdag, inte måndag.

Jag har idag spenderat lite av min lediga tid i Narvik.
En vacker stad kan vissa tycka..
Jag tycker mest att vägen dit är vacker.
I just Narvik är det mest dyrt och luktar annorlunda..

Det är knappt en månad kvar nu..
Och dom senaste dagarna har allt blivit tvärtom.
Nu börjar paniken om att komma hem att smyga sig på!

Spännande.

Någon som vill till Norge?

Eller så åker jag bara till Fia och gör av med alla pengarna.
Det är också bra! 

Kommentarer
Postat av: elenor

vi kan åka dit i vinter så ska jag visa dig narvik när det är som vackrast! så kan vi åka puder där :)

2009-07-14 @ 00:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback