Bakvänd framtid.

Samtidigt som kvällarna och nätterna blir mörkare
börjar jag också inse att jag snart måste hemåt.

För bara någon vecka sen fanns det inget jag hellre ville..
Just nu skrämmer det mig bara.

Hemma kommer jag mötas av det som gör att jag inte kan sova om nätterna..
Rutin.
Och jag vet, det är ett jävla tjat om rutin, men jag har så lätt att glida tillbaka till något
som fallet sig att vara så bekvämt.

Klart saker och ting ska vara bekvämt, men inte på det sättet att det blir tråkigt.
Och det är precis vad saker tenderar att bli där hemma, långtråkigt.
Just för att det är samma sak varje gång den situationen dyker upp.
Varje situtation har sin lösning.. Vafan, låt oss gå lite bananas..

Höst -och vinterplaneringen har nyligen tagits fram..
Det ser spännande ut!
Men då kommer den andra frågan, vill jag verkligen?

Äh, jag har det ju ganska bekvämt hemma..
Och det är väl kul?
ELLER..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback