14 dagar.

Jag har två saker (som jag kan komma på nu) kvar att göra här:
Lapporten
Trollsjön

Lapporten:
Jag bor 3 timmars vandring ifrån detta underbara naturverk, men har ännu inte varit där.
Wtf liksom. Det är ett måste som snart blir verklighet! Hoppas jag..

Trollsjön:
Europas skiktklaraste sjö. Ett siktdjupå 37 meter.
Det är ganska fantastiskt..
Dit är det en dagstur från parkeringen, så det ska inte vara nå problem!
Gäller bara att styra upp bil, så man kommer till parkeringen..
(Parkering = Grus där man kan vända med bilen)
Isen låg där till mitten av juli i år! Det är häftigt..

Påväg hem avverkas även Kebnekaise!
Om vädergudarna tillåter det!
Tydligen så snöade det där för ett par dagar sen..
Ska bli spännande.

Meeen om inte annat syns vi snart hemma..
Hur kul det nu blir återstår att se!

XoXo

Kommentarer
Postat av: toe

wiiihoo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback