Säg, kommer du sakna mig?

Så..
Kommer du sakna mig?


På väg hem idag lyssnade jag på musik i bilen.
Jag drömde mig bort som tusan.

Nu med mitt jobb har jag en fast  inkomst, och en stadig chans
att lägga undan resepengar.
Om några månader far jag.
Kommer du sakna mig?

Jag ser mig själv sitta och vänta på flyget.
Jag sitter i en oskön plaststol med mina hörlurar runt halsen. 
Allt är perfekt.
Frisyren som jag vill ha den, och skorna är FRESH.
Jackan är lagom varm och väskan packad.
Mitt huvud är tomt, fast mina minnen är där.
TWISTA - SUNSHINE
Musiken flödar och jag ser inga hinder.
Jag balanserar på ödet..
Säg, kommer du sakna mig?

Kommentarer
Postat av: sophie

jag följer med dig..

2006-10-19 @ 03:41:02
Postat av: Emser

Jag saknar dig.

2006-10-20 @ 15:27:19
Postat av: Tove

Ahaaa.. finns ingen som bor lite närmare dig som har en häst du kan lära dig rida på?
jo helgen var bra och nu är den en ny helg.. hoppas den också blir bra.
hur har din varit?
ps. vart ska du resa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback