The time of my life.

Seriöst.
Jag är jävligt trött just nu.
Inte på det sättet att jag vill sova, utan att på det här..
På allt jag gör och inte gör.
Jag måste komma bort.
Jag måste komma bort..
JAG MÅSTE KOMMA BORT!


Jobba jobba jobba.
Det vill jag göra, så jag får mina pengar.
Med dom tiderna jag har fått kommer jag att
komma härifrån när jag vinner på en Triss-lott.
Vem vet.. Kanske är det så att PLÖTLIGT HÄNDER DET?!
Sån tur har inte jag..

Äh, jag får väl bara bita ihop och göra som jag brukar göra..
Ta det för vad det är och le lite extra och .

Man kan inte alltid ha roligt. Host..

/Fisken

Kommentarer
Postat av: FOSI

I'm with you.

2006-11-13 @ 01:22:59
Postat av: Tove

nej va fan nu missa jag att "säga" grattis till dig i tisdags.
så får bli ett GRATTIS I EFTERSKOTT!
fick du nått fint?
var dagen bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback