Badvakt

Jag pratar just nu med Sophie på msn och insåg att det var några dagar sen jag skrev här.
Så jag tänkte att det är lika bra att ta tag i det hela och skriva några rader.

Helgen har nyligen passerat..
Den var hur lugn som helst, bara fylld av jobb.
Men jag lever på hoppet om att kommande helg kommer bli sjukt bra.
Det är löningshelg och jag är ledig hela helgen.
Helt otroligt bra.

Min måndag idag var ett riktigt måndagsexemplar...
När jag kom hem hade Katten gjort något på golvet som man inte får.
Det var ingen höjdare, så om någon vill ha en katt.. Säg till.

Iallfall.. Det första jag då fick göra när jag kom hem var att städa..
LYCKAT.
Massa jävla Ajax och Klorin.
Så nu går jag runt och luktar som ett jävla badhus.

Dock inte mig emot.. För jag vill bada.


Ps, Jag är snygg som lama.
Så det så.

Fisken.

Kommentarer
Postat av: Tove

Är det sant?
shitt :P
fast jag märker inte av helgerna så mycket, mer än att mor och far är hemma mer då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback