Här idag, borta imorgon?

Jahapp.
Då har man tagit sig såhär långt då..
Ända till 2006. Det trodde jag inte för ett tag sen.

Nyår var segt. Inte alls som jag hade tänkt mig.
Måste erkänna nu att nyår är fan inte så roligt egentligen.

Nu är det bara att sitta och vänta på att våren ska ta form.
För efter det kommer sommaren.
Livet blir så mycket enklare då.
Människor är gladare, trevligare och aktiviteterna blir fler.
Man kan vara ute dygner runt (vilket man kan nu också, men det är roligare då).
Semestern kommer och man kan resa. Eller bara dega.


Den 11/1.
Dagen då jag gör min andra tatuering!
Kommer bli sjukt coolt. Hoppas jag iaf.. Haha..
Måste ju iofs hinna kirra fram pengarna.
Hur nu det ska gå får bli en annan saga.

En sak jag måste lära mig själv inför 2006, och snart, är att
jag måste ta en vecka i taget. Planering är fan inte mig grej.
Tydligen :I
Kanske t.o.m en dag i taget.. Fast det kanske bli för mycket?!
Äh, det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback