Ibland blir det bara så..

Idag vaknade jag tidigt, tog tillfälle i akt och åkte hem till mina föräldarar.
När jag kom dit var ingen hemma. Inte ens bror.
Skönt var min första tanke. Då kan jag äta frukost i fred.
Jag la min mackor i brödrosten och under tiden jag väntade gick jag ut
på altanen för att kika lite solen. Helt underbart var det.

Jag åt min frukost och somnade på soffan.
Några timmar senare vaknade jag och gav mig ner på stan.
Lunchmöte med mamma. Det var trevligt och gott.
Tack.

Dagen i sig har varit mycket skön.
Ledig hela dagen och inga tyngre tankar..
Jag önskar att det alltid kunde vara så här problemfritt.

Och snart är min borg (läs; lägenhet) klar också.
Hur otroligt skönt som helst. Att jag till slut fick arslet ur vagnen (:


Nu ska jag fixa käk och förmodligen lägga mig när jag ätit.
// Ledsen Tomte.


Kommentarer
Postat av: sandra,

ÄÄÄH VADDÅÅ LESSEN TOMTE :P tönt.

2006-12-13 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback