Hjälp mig ro..

"Har handlingar större vikt än ord i kärlek?"
Det var bra sagt tycker jag.

Igår ville jag skriva en massa här.
Hade en hel del att säga, men idag, idag finns inget av det kvar.

Grejen är bara den att jag har en massa tankar, men inget av det
vill komma ut genom mina fingrar.. Så jag verkligen kan utrycka mig.
Det funkar bara inte. En mycket konstig känsla.
Jag är nog bara jävligt fundersam och försiktig.

Imorgon är det fredag.. Igen.
Fast den här helgen känns inte lika sjävklar som dom andra.
Jag börjar bli nervös för vad som kan komma att ske..

Äh, det är nog bara jag.. Hoppas jag.


Jag vill till Gotland.
Det var roligt där..

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart har handlingar större vikt än ord i kärlek!!!
man kan säga en hel del saker men de man verkligen gör är de som betyder något. Ord är opålitlig. Man lovar saker men sedan håller de inte i praktiken dvs handlingarna!!
Begrunda!

2006-12-08 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback