December med vårkänsla..

Det slog mig just att det nu är december.
Otroligt hur fort det här året har gått..
Och hur mycket jag fan har varit med om.
Allt man kan gå igenom har jag fan gått igenom.
Mycket lustigt på ett olustigt sätt.. Tror jag.
Rätt som det är kommer 2007 vara här.
Då kommer man återigen stå med skägget i brevlådan..

Klockan på datorn visar 02:30 just nu..
Jag borde sova.. Men det gör jag inte.
Alldeles för pigg för det. Hur jag kan vara det vet jag inte.
Jag har trots allt jobbat hela dagen. Bra va?

För en vecka sen gjorde jag min smiley..
Hoho..
Det blev coolt. Tycker jag, men ingen annan. haha..
Mobbad kille!
Men förmodligen kommer den inte få vara kvar så länge till.
Min kropp stöter bort den tror jag. Jobbigt.


Inspiration till dagens inlägg:
Rockapellas, Marilyn Manson

Kommentarer
Postat av: sophie

DEN ÄR SKITFUL och jag lovar att jag rycker ur den ur din söta mun när du sover om du inte tar bort den snarast!!

Postat av: Tove

ja minst sagt..en jävla klant är vad jag är.
vad hända i helgen va?

2006-12-01 @ 16:36:01
URL: http://tovedotcom.webblogg.se/
Postat av: jos-san!!!!!!

tönt vi ska slå dig hahahahahahha!!!! KAFFEKAFFEKAFFE! KÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTT.

2006-12-05 @ 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback