Avdelning 14

Tre nätter spenderat på avdelning 14, akut medicin.
En vända jag gärna väntar med att göra om..

Både om man tänker ur min fysiska synvikel och även
om man tänker ur det psykiska. Fan..
Det är inte en barnlek att ligga där själv och inte kunna prata med någon.
Inte ens över telefon.
En sak som är säker är att jag har hunnit tänka över en hel del,
men med det menar jag inte att jag har kommit fram till något.
Snarare tvärt om.. Jag har tänkte igenom saker, och fått ännu mer att tänka på.
Låter knepigt antar jag, och det är det verkligen.


Fredagen, helgen kommer smygandes..
Mina planer börjar smidas. Mina damer och herrar, JÄRNET ÄR VARMT!
Ska bli skönt som tusan att slappna av lite.. Haha.
(Det lät inte så bra)

När flyttar vi?
//Misstänksam Tomte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback