boys are afraid of the dark

ERKÄNN
annars kommer jag aldrig kunna respektera dig igen


Att se in i framtiden är omöjligt ja, med förlora inte hoppet
JAG HOPPADES PÅ FRAMTIDEN                          vart är den?

Tiden har stannat..
Precis som det kan kännas när flickvännen gjort slut
Precis som om du skulle ta dom sista stegen ifrån hennes hus


VERKLIGHETEN
jag och verkligheten lever just nu som två paralella linjer
och som ni vet mötts aldrig såna linjer              STABILT!!

AH! Ge mig en handbok som visar hur jag ska bete mig
ingen jävla bok från IKEA, utan här snackar vi Klipp & Klistra


Hela dagen har varit helt underbar HELA JÄVLA DAGEN!!
men nu är det kväll, nu ska vi fundera önska och hoppas

A B C, vanligen kommer D efter det, men i min värld finns just nu
ingen som helst logik


ÄH!!
FUCK YOU OCH DRA ÅT HELVETE!!


(inte riktat till någon särskilld person, men ta åt dig om det känns bra)
bara skönt att skriva av sig ibland

Kommentarer
Postat av: tina

vi kanske kan ses här också =)

Postat av: Bloggobert ^_^

hej där. vi skriver en gratistidning där vi vill publicera spännande bloggar, du verkar kul. vi vill ha med dig!

2005-10-04 @ 18:48:43
URL: http://bloggobert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback