light / dimmer OFF

Återigen är klockan för mycket
Jobbat börjar realtivt snart
Kroppen och huvudet samarbetar inte alls just nu
Illa mår jag också

Ah, tankarna rullar ner för axlarna över armarna ner till händerna
Jag försöker filtrera mina tankar genom att skriva ner dom
Hitills har jag fyllt tre A4-sidor med en massa kladd
Det går alltså inte som jag vill

Blicken hänger inte alls med
Ryggen smärtar och munnen är torr


Läste en intressant artikel i Expressen idag
Man ska skriva en bok, skicka in den och vinna
(jag förutsätter alltså att jag ska vinna)
En prissumma på en massa väldans pengar
och garanterad publicering (heter det så?)
I Sverige Norge Danmark och Finland
Skulle vara coolt som tusan
Hela tävlingen avlutas i början av 2007 tror jag det var
Så det är väl bara att börja skriva
Idén har jag nog redan
Jävligt cool måste jag säga
Nyskpande om inte annat

OVER AND OUT
10-4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback