stavfel, skidorna uhr funktion.

Jag steg upp innan jag hunnit vakna ordentligt.
Sittandes ensam i mitt kök tittade jag ut.
Klarblå himmel.
Idag gäller det.


Tillbaka in i sovrummet.
Jag stod ensam i ett tomrum.
Idag gäller det.

Jag satt mig på min stol och knöt mina skor.
Med fokuserad blick reste jag mig för att gå.

Med vinden i mitt hår stod jag där.
Ingen mer än mig själv vid min sida.
Jag blundar och inget mer än vinden finns just nu.
Lyssnar jag noga hör jag dig gråta.
Jag hoppas du kan förlåta.
Idag gäller det.

ÅH! DEN TANKEN KAN JAG INTE FÖRLORA.
DEN KÄNSLAN VILL JAG INTE TAPPA.
JAG VILL VARA DEN!! JUST DEN!!


Imorgon gäller det..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir nyfiken. Vill vet mer.

2006-01-23 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback