Jahaa..

Idag har jag handlat mat.
Usch, det hatar jag.
Det blir såå jefla dyrt varje gång.
Idag slutade det fan på sjuhundrakronor.

Då tyckte jag att jag var värd ett nytt besök på fienden.se
Var tvungen att beställa en till t-shirt. Eller.. En likadan t-shirt som jag redan har.
Men den här gången i rätt storlek. Hoppas jag.
Ska bli ytters spännande.

Nu ska jag leka med en bild i PS.
Så har mina senaste kvällar sett ut.

Komma hem
Ensam
Tråka
"Hej dator"
God natt världen.

KUL!
Eller.. Njae.

Kommentarer
Postat av: Tovv

hörrö, du måste ju visa upp tishan. :)

nu ska jag ta en promenix i solen. aah!

Postat av: tmmmy

Handla på http://www.localcelebrity.com/ istället. Sjukt fräscha tees!

2009-03-20 @ 10:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback