Söndag 14 6


Vi kom fram kl 0700 imorse.
Resan gick över förväntan och gick lite snabbare än vad jag trodde.
Totala resertiden blev väl cirkus 14½h. 
Det var vad vi hade planerat, men det flöt ändå på bättre än vad vågat hoppas.

Jag såg 6 älgar och 5 renar.
Det var ballt.
Det är nog mer än vad jag sett under hela mitt liv.
Men inte nu. Nu är det fler. 

Saker kändes jävligt rörigt när vi var framme och i kontakt med en av två personer.
Stugan var inte ritkigt uppstyrd och det var allämnt kaos.
Kändes det som.

Väl i kontakt med våran chef släppte all ångest inför jobb och boende.
Störtskön karl och hur snäll som helst.
Han bjöd oss t.o.m på lunch! 
Det är najs..

Stugan var helt klart över förväntan!
Egna rum och allt. 
Inget jag riktigt trodde att vi skulle få.

Imorgon är första arbetsdagen.
Sjukt spännande! 
Men tjejen som ska lära mig allt hon kan var trevlig.
Så det ska nog funka! 
Imorgon ska jag fixa internet också! 
För tillfället sitter jag och skriver i "Nytt textdokument".
Jag är cool.

Nu ska jag nog koppla in mitt Xbox.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej där! Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos "Zannyh". Jag skulle bli superglad om du ville lägga din röst på mig (NR 6). Kram och tack!



http://zannyh.blogg.se/2009/june/utkast-nr-1.html

2009-06-16 @ 21:05:32
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: tovv

åkte du inte dit själv? :o

2009-06-17 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback