Måndag 15 6

Första arbetsdagen idag.

Det gick sjukt över förväntan!
Johanna som läxade upp mig, haha, var hur trevlig som helst! 
Och jag var en mycket god elev som antecknade och ställde massvis med frågor.
Dock fick jag reda på att hon drar om två veckor, vilket innebär att
jag och min nya kollega, Emma, ska klara oss helt alena.
Spännande!

Arbetsuppgifterna var inte alltför svåra, även om det är mycket nu att hålla reda på.
Mycket med kassan som är nytt.. Blandannat hanteringen av norska pengar.
Och hur man hanterar bensin- och dieselköp. 
Det är fanimig lite halvkrångligt.
Men inget som inte lite träning fixar till.
Jag var ju faktiskt helt ensam i butiken idag.
Första dagen och allt..
Sen hur det gick det förtäljer ju inte historien.
Fråga om ni är nyfikna.

Jag tror det är dags för lite film nu..
Vi har spelat yatzy halva kvällen.
Det slutade med att jag blev skyldig Robin 10:-, men det var han värd.

Inga mygg än sålänge, och man kan fortfarande se solen lysa på himmelen,
trots att klockan är 00:35.
Det är nice!


Peace out niggha.
Puss.

Kommentarer
Postat av: tove

tove säger: häääärligt!!!

2009-06-17 @ 20:26:45
Postat av: tove

tove säger: häääärligt!!!

2009-06-17 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback