Fiska fiska.. RAOW.

Idag var vi som sagt var och fiskade.
Hur skönt som helst.
När vi väl kom dit..

Turen dit var rolig och krävande, plus väldligt varm.
Och jag är fortfarande osäker på om vi var vid rätt sjö.
Till att börja med, det skulle vara harr där..
Jag fick en abborre.. HA.

Just det, jag fick fisk!
Sen kan ni ju fråga Robin hur många han fick.
(jag vill inte avslöja något, men han fick inte någon)

För dryga timmen sen så grillade vi den!
Sjuuukt god blidde den..
Vi hade bjudit över grannarna men inte fan kom dom..
KUL!!

Nu ska jag se en film..
Tror jag.. 
Kanske inte nu..
Men sen..
Kanske.

Najt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså du fiskar o har sig:) har pojken fått smaka på riktigt hembränt än då???? hehehe

Hoppas du har det bra må så gott.....

2009-06-24 @ 22:08:15
Postat av: Tina

Du ÄR fisk!

2009-07-16 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback