En vecka.

Jag skrev precis ett inlägg om det här jag kommer skriva nu,
men blogg.se är så underbart så det "fungerade inte"..
Så jag kommer hålla mig lite kortfattad.

Till att börja med så tror jag att det bor spindlar i min säng.
Kul. Nej.

Nu har vi varit här i en vecka..
Allting känns väldigt mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på.
Så det är bra..
Men det känns också som om vi har varit här betydligt mycket längre än en vecka.
Om det är bra eller dåligt vet jag inte..

Nästa vecka sätter högsäsongen igång.
Det ska bli galet spännande!
Jag är nog lite nervös tror jag..
Men det ska inte vara nå problem.

Imorgon ska jag och Robin knata bort till ett par sjöar, fem kilometer härifrån.
Kända i trakten för sitt fina harr-fiske. 
Det ska bli väldigt skönt och avkopplande.
Så morgondagen kommer spenderas i solsken, på en sten, vid en sjö, i en skog.

Nöff nöff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback