Seven days a week every moment of the day.

Shit.

Nu är det en vecka kvar tills jag slutar på Lapporten Sport & Fritid.
Det känns väldigt konstigt och ganska förvirrande.
Jag vet inte alls vad som händer sen, eller vart jag är om två månader.

Men jag tror jag har en liten aning om vad jag vill och kanske vart jag vill vara..

Abisko är vackert.
Dock är det inte platsen i sig jag kommer sakna lika mycket som jag kommer sakna annat.
Valet att åka hit var nog det bästa jag har gjort, både arbetsmässigt och psykiskt.
Klart det har varit jobbiga stunder och dagar där man bara vill sätta sig på första flyg hem,
men nu, när det är snart är över och med facit i hand, helt klart det bästa jag har gjort.

Och du, min stenätande vän..
Jag ska skicka upp en påse smågrus till dig!

Peace out niggha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback