I tider som dessa..

...är jag jävligt stressad.
Bussen går snart och jag har inte hunnit tagit en dusch.

I förra veckan besökte jag London.
En stad jag alltid funderat över och varit nyfiken på.
Jag fick nog svar på mina frågor jag kom dit med..
Dvs, tre dagar räcker inte för att få ett helhetsintryck!

Jag har också hunnit att få jobb.
Så mycket har skett på kort tid.
Det är så livet ska levas, kort men intensivt.
Fast nu ljög jag.

Mitt intryck går från mina tankar till mina fingrar.
Från mina fingrar ut på pappret.
Dina ögon smeker min text som det vore din första gång..
(äh, nu är jag för stressad för att avsluta..)

Anna, tack!
Värmande ord! (:

Kommentarer
Postat av: Tina

London? Jobb? Jag känner mig mycket ouppdaterad i ditt liv hjärtat och jag saknar dig, mycket!

Snart är det vår, då ses vi i solen, massor!!!

Puss och Kram.

2008-04-15 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback