Fredag!

Oh, äntligen fredag kan man ju tänka..
Och det tänker jag också..
Men inte så mkt mer!

Jag är inne i mitt första 7-dagarspass.
Skönt.
Mycket pengar.


För varje dag som går vill jag stanna lika mycket som jag vill åka hem.
Det är en ytterst spännande känsla.
Jag längar mycket till sista dagen också..
Bara för ett inplanerat äventyr som jag och Robin ska ge oss in på då.
Hoppas bara det verkligen blir av, och att du kan komma upp.
Det skulle vara så sjukt kul!

Annars är fan allt guld här uppe.
Människorna får en att känna sig som hemma.
Det känns som om jag kännt dom länge..
Jag har redan blivit kattvakt.
Haha.. 

Kattens fru / ägarinna (vet inte om det är matte eller husse) är på festival.
Och lillkatta fick vara hemma.. Schysst.
Det här ska jag ta upp med henne.

Nu ska jag klappa grisen och sen sova.
(Jag ska klappa en gris, ingenting annat..)

Najt.

Ps; det är en gris av tyg.. D.s

Kommentarer
Postat av: Tovv

Äntligen får du ha en katt!

2009-06-26 @ 23:20:37
Postat av: Mr.P

Det är inte min katt.. :(



Jag glömde mata den under ett dygn, men scch,,

Nu har den fått massa mat och sånt,

Jag är duktig kattvakt :)

Postat av: elle

dregla inte på söt-grisen bara :)

2009-06-28 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback