Fisk.

Idag var jag ute på fiskeäventyr.
Själv.
Allt här uppe får man tamefan göra själv.

Det var hur nice som helst..
Perfekt väder för det, mysig promenad osv osv.
Men vad spelar det för roll när man får gör det s j ä l v.

Minnen är ju fint, men jag vill dela dom med någon.
"Kommer du ihåg när jag var i Abisko?"
-"Ja.."
"Det var iaf fint där.."

Som sagt var, jag vill hem..
Typ för att tvätta.
Sen då?
R U T I N.
Efter en vecka kommer jag gnälla på att jag är hemma.
Det vet jag.
Varför?
För att jag kommer hem till en tom lägenhet och inget jobb.

Och alla man känner har antingen jobb eller skola, 
så det är ingen som hänger på någonstans..
Återigen, man får lov att göra allting själv.

WIIE.

Ps; Inte en enda jävla ren har jag sett sen jag kom upp.. 
Massa jävla hår är allt jag sett.. Ds.



Kommentarer
Postat av: Tina

Fisk

2009-07-16 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback