Återigen

Återigen har en vecka gått
En vecka fylld av glädje och sorg
Det är nog inte mycket som utmärker sig som en speciell vecka
Den är nog sammalika som alla andra dagar och veckor

Men så här på lördagnatten börjar man fundera,
vilket jag gör varje natt, men just inatt är det mycket som rör sig
Många tankar och drömmar som jag skulle vilja uppnå
och mycket kan nog slå in
Bara man vågar satsa
Det är just det
Att våga  Ta ett lite längre steg  Uppleva något nytt

Men det jag känner just nu, det är bara ilska och frustration
Och det som är ännu värre är att jag vet ju vad felet / problemet är
och att jag inte kan göra något åt det
JAG VILL KUNNA FÖRÄNDRA SITUATIONEN
men just nu är nog för mycket vilja ett snedsteg

Solen går upp om några timmar
en ny dag kommer
och med den nya dagen kommer nya bekymmer

"Ärligehetens ansikte sitter oftast på en lögnare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback