Ledig tid.

På andra sidan gatan såg jag i förmiddags en ekorre i ett träd..
Den skuttade omkring där med sin bruna päls i det kritvita trädet.
Jag stod där och funderade lite på vad den pysslade med..
Rätt som det var hade jag suttit mig ner, och tjoff så hade jag suttit
där i tio minuter och bara glott på den där ekorren..
Där snackar vi kvalitetstid!
Det var ett fint ögonblick då jag och Susanne (ja, den fick heta så) fick ett moment.
I och för sig så tvivlar jag ganska mycket på att den visste om att den var bevakad!
Så mycket har jag att göra om dagarna när Liza är på jobbet..
Jag funderar på att bli något form av stalker..
På små små djur.. Typ.. Pandor och kottar..
Dock är dom inte små, men det spelar inte så stor roll.

Kommentarer
Postat av: Tövs

har du köpt några lotter äN?

Postat av: Tov

VAVAVA!!??

2010-01-21 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback