Ditt livs största resa.

Innan jag har hunnit säga hej kommer taxin runt hörnet.
Dina väskor står redan packade i hallen.
Du har precis fått på dig jackan och ska börja förklara.
Allt innan jag hunnit säga hej.

Under tiden du sätter på dig din halsduk förklarar du.
Du berättar om en resa du ska göra..

Innan du har hunnit göra den sista knuten på din halsduk
sitter jag ner på hallgolvet.
Jag skakar av mig allt du just berättat och reser mig upp.

Jag kan inte se dig i ögonen, så jag går ut genom dörren och stänger den.
Det här var det sista jag såg av dig..
Men vart du än är, så vet jag att du är på ditt livs största äventyr.
Allt det här fann du, allt detta.. Innan jag hann säga hej.

Kommentarer
Postat av: Tove

Bien!

Hur står det till med dig nu för tiden? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback