Ökat syreintag

Helgen. Helgen har varit sjuk.
Den var jävligt rolig och lyckad.

Fredagen bestod av massa chill med film och sånt som hör till.
Filmen var dock inte den bästa, men vi hade trevligt ändå.
(har jag för mig, haha)

Lördag;
Dagen började med jobb. Det var segt som tusan men lite roligt ändå.
Jag fick trots allt sluta massa tidigare och det var skönt!
Direkt efter jobbet drog jag till micke där festen började sakta men säkert.
20.15 satt vi i poolen på Glada Oxen. Sjukt skönt!
Efter det, promenad till Silk där vi dansade järnet av alla andra. WOHO..

För att göra en lång historia kort avslutar vi där.
Tack för en sjuk rolig helg.

Kommentarer
Postat av: skägge

tack själv sen i lördags, grymt kul, lätt att man måste göra om=)

2006-10-09 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback