Ha mod..

Jag loggade in på blogg.se ikväll för att verkligen skriva.
Texten och allt var redan klart i mitt huvud.
När jag sen skulle sätta mig ner och skriva allt var det borta.
Väldigt jobbigt och också lite av en uppväckning.

Kom på att jag verkligen måste ha tyngd och vilja bakom det jag skriver.
Eller, måste och måste..
Det blir så mycket verkligare och ärligare då.
Redan nu finns det ton av ärlighet och önskedrömmar i allt jag skriver.
Men jag vill ha mer.


Julen är snart här.
Det här året har gått fort!
Imorgon ska jag berätta om mitt år..
Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Tove

Men du får åka med en "hästkompis" någon gång... tycker jag.
hehe jasså? Vad händer nästa helg då?
Typ som mig då..
Asjöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback