Tid att gå, tid att springa..

Jag lyssnar på musik.
Vid den här tiden (01:39)
Det har jag inte gjort på säkerligen månader.
Jag har saknat det nå otroligt.
Höra dom perfekta tonerna.
Tongerna går verkligen igenom min kropp och ner till mina fingrar.
Deras musik blir helt enkelt min egen musik.

När jag hör just den här musiken tänker jag på dig.
Vi som inte träffat varnadra på flera år.
Det är helt makalöst hur du bara kan komma in i mina tankar.
Jag vet inte varför, men just nu förknippar jag den här musiken med dig.
Allt var enkelt och oskyldigt.
Precis som den här perfekta tonen.


det spelar ingen roll hur många gånger jag faller,
bara jag får stå upp av mig själv.

Kommentarer
Postat av: sophie

jaaaru, TONGERNA sounds goooooood!

Postat av: sophie

varnadra är också ett bra ord!! keep up the good work!!

2006-11-24 @ 01:47:13
URL: http://fosi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback