vattnet som blev liv

Att just nu lyckas skriva något helt baserat på en enda låt är svårt.
Det brukar inte vara nå problem alls.. Men fan.. Galet.
Jag hittar inte ens en bra låt. Och det känns som om det vore en början.

HITTADE DEN!
The Killers - Mr. Brightside

Den får mig verkligen att längta.
Längta bort. Längta till sommaren.
Jag vill åka på roadtrip.

Kasta in väskorna, hämta upp polarna.
Dra på musiken och sen glida iväg.
Allt händer på tidig morgon och solen går upp.
Oh, helt underbart.
Inga måsten och inget ansvarstagande.
Ibland kan sånt vara jäkligt skönt.

Okej, det här blev inget av intresse att läsa tror jag.
Men just nu är det sånt här jag sitter och längtar efter..
Och lite andra saker.. Men det är hemligt.
// Tomte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback