Ordet är mitt

Efter mycket om och men är jag tillbaka.
Äntligen vid tangentbordet igen.
Dags att skapa.

Insperationen börjar återigen flöda, men jag börjar sakta men säkert.

Den senaste tidens tankar har handlat om min framtid.
Med osäkerhet försöker jag komma fram till något.

Kock, sjuksköterska, skapande eller inte skapande.
Jag vet inte vart jag ska vända mig.

Men det jag vet är att jag verkligen inte kommer att vända ryggen
åt min, än så länge, bra vän, BLOGGEN.

Vi ses i dimman.

/Poeter

Kommentarer
Postat av: Tove

En fråga.
Vad menar du med dimman?
..hehe som från ingen stans..
grejen är den att mina kompisar och jag brukar säga så när vi blir onyktra. "vi hittar dimman"..:P
tyckte bara det var lite kul.. haha.. äsch. internskit.
Lev livet. hoppas det löser sig med "den som du älskar mer än livet själv".
/ Tove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback