Trams

Allt snack hela tiden om trollbundna ord
och förtrollande skoga, prins hittar prinsessa osv
är inte mycket mer än skit snack
Iaf när det är skrivet av mig

En text fylld av kärlek och glada miner är inte mycket mer
än någon form av önsketänkande
det är något jag vill ha nu, men är väldigt långt ifrån

dagar med regn och dagar med solsken
dagar man borde slippa vara ensam under

mitt liv just nu är rätt långt nere i botten
jag har inget jobb
jag vill fortsätta plugga, men jag vet inte med vad
har ingen aning om jag vill vara kvar i Västerås
jag ser inte längre något som håller mig kvar här
allt jag ser här är saker utanför mina ramar

jag tror jag måste vidga mina vyer
se saker ur ett annat perspektiv
jag är nog helt enkelt vädligt trångsynt


men jag vill stanna här
och uppleva saker
men inte själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback