Jobbmorgon

Jag börjar jobba kl 1100 vilket jag inte alls är för sugen på..
Istället för att vara och jobba skulle jag bara vilja vara hemma just nu.
Jag menar, efter en del funderingar såhär på morgonen kom jag på
att det krävs ännu mer funderingar.

Jag pratade med en smart vän härom dagen, och hon hjälpte mig en hel del.
Vi tog oss en liten disskution om ödet, om det finns och om man kan påverka det.
Svaren hon gav mig var i stort sett dom svaren jag behövde höra.

För att ta mig vidare från den disskutionen till handling krävs mod och chansningar.
Ett av dom här två alternativen är rätt enkelt att genom föra, dvs att chansa.
Jag skulle kunna chansa rätt mycket men jag hindras av det andra alternativet, mod.

Jag vill inte ha det såhär..
Ingenting fungerar och när jag försöker så blir det fel, väldigt fel.

Fan vad coolt det skulle vara att jobba på en båt.. Haha
Inget jag vill göra, men fan vad coolt det skulle vara!!

Nej, det här håller inte längre så nu går jag in i duschen..
Men lite fint såhär på slutet (lät väääldigt dramatiskt)
så kan jag bara säga att jag - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - så jävla mycket.

Spännande va? Ingen förutom jag vet vad jag pratar om nu..
Och det är nog enklast så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback