pennan är starkare än svärdet

trollbunden av ordetsmakt
en makt starkare än svärdet
vi slåss för att vi måste
vi skyddar oss för att vi måste

dagen kommer komma då jag inte längre orkar slåss
dagen kommer komma då jag inte längre orkar skydda mig


en dag kommer jag inte längre kunna se saker jag tidigare gjort
och en dag kommer jag verkligen inte känna dom saker jag gör idag

saker jag känner och ser är något jag inte kan förklara
jag vill att du ska se det med mig
men inte ens då kommer du att förstå


aldrig mera vara tvungen till något
inga mera måsten
inte tänka tanken

JAG ORKAR INTE MER
jag vet inte vart jag ska stå
jag vet inte vart jag ska ta vägen

"om du blundar och tror på det ordentligt, då blir allting bra"
undrar om det är därför jag inte kan sova längre
det blir aldrig bra  aldrig bra nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback