jag är ingen expert, men det här kan jag

för att vara där du är idag vet jag att du har kämpat
du är den du där för att du har gått igenom det du gjort
och jag tycker verkligen om dig för den du är


jag älskar att se dig
varje steg du tar är ett nytt äventyr
vi vet aldrig vart det kommer sluta
vet vi ens om det har börjat

du vet att när det är svårt så finns jag brevid dig
alltid kommer du se fotsteg vid din sida
när du inte längre ser dom vet du att jag bär dig

svarar jag inte när du ringer för att det är tungt
luta dig bara bakåt och du känner att min famn fångar dig
ser du inte längre min kärlek så ställd dig bara stolt upp
för du kommer garanterat känna den

den svaga sommarbrisen finns inte utan anledning
jag är något som aldrig kommer att lämna dig
jag kommer alltid att finnas omkring dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback